Tuesday, October 9, 2007

GAVURDAĞI SALATASI

Benim Murat adında bir eniştem var. Bize her geldiklerinde onlara krallara layık sofralar hazırlıyorum ama yaranamıyorum. Neymiş efendim gavurdağı yokmuş. Dese ki soğanlı domatesli salata hemen yapayım. Ben nerden bileyim gavurun dağını mağını. Dimi yani:)) Neyse sonunda int. baktım gavurdağı neymiş diye. İşte şu gördüğünüz herkesin bildiği salataymış. Sonunda sevgili enişteme özene bezene yaptım ama neymiş efendim gavurdağında biber olmazmış. Meğer gıcık enişte biber yemezmiş. Ben ne bileyimmmm.
Gördüğünüz resim eşim işten gelecek sofra hazır olmayacak diye kocaman kocaman doğrayarak yaptığım salata siz daha küçük doğrayıp göbek marul yapraklarının içinde servis yapabilirsiniz.
MALZEMELER:
2 adet kurusoğan
2 adet domates
2 adet salatalık
2 adet sivri biber
Bolca maydonoz
Ceviz içi
Limon suyu yada nar ekşisi
Tuz
Zeytinyağı
YAPILIŞI: Bütün malzemeleri küçük küçük doğrayıp karıştırın. Sırasıyla limon suyu tuz ve zeytinyağı ekleyin. Ceviz ilave edin. İstediğiniz gibi servis yapın.
AFİYET OLSUN!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: