Tuesday, January 29, 2008

NİŞAN KURABİYESİ BUNLAR!!!!!!!!!!!!


Bu kurabiyeleri görümcemin nişanı için yaptım:)) İlk defa royalicing kullandim. Acemiliğim çok belli oluyor ama olsun dimi:))) Bir dahakine daha güzel olacaklar. Hoş 65 tane kurabiyeyi kaplayıp süsleyince baya bir tecrübe edindim ama.....Ben perşembe sabahi yola çıkıyorum. Borduma gidiyorum nişan için. Allah hayırlısıyla gidip gelmek nasip ederse salı günü burdayım. Sizde bu arada kurabiyelerime bol bol yorum yazın oldumu:)) Ama sessiz olun haaaa. Çünkü bu kurabiyeler süpriz olcak görümceme......

20 comments:

SOFRAM said...

Merhaba canım, ellerinize sağlık, kurabiyeler gerçekten çok güzel olmuşlar, hiç acemice değil.Ne güzel bir sürpriz hazırlamışsınız. Sağlıkla gidip dönersiniz
inşallah. Görümcenize de mutluluklar diliyorum, allah tamamına erdirsin.
Sevgilerimle...

Aynur said...

anaa sonunda nisan kurabiyeleride yayinlanmissssss :) nasidem süper bunlar yaw helal :) eline saglik ziyaretciler afiyetle yesin:) kiz gorumcen bakmasin sakin bloguna ::)) süprizi kacar hehe :)

www.aynurdantarifler.blogspot.com

sarımutfak said...

slm kankacım
kurabiyeler harika ellerine sağlık.görümceni tebrik ederim darısı başıma:):):)
iyi yolculuklar hayatım.hasretle bekliyoruz öptüm

Anneminkiziyim said...

Merhabalar canim, ellerine saglik, harika olmus bu nisan kurabiyeleri. Görümcende pek sansliymis, gülegüle git gel nisaniniz da hayirli olsun, sevgiler...

ikizlerinannesi said...

selam seker yine ben
yeter ama diyceksin simdi demi bak ordakileri bitirdim buraya geldim iki tane göz hakki alabilirim degilmi
resimleri inceledim burdaki ordakinden biraz daha kücük sadece baska bir degisiklik yaok yani hadi öptüm kendine iyi bak hayirli yolculuklar canim

rümeysaninrüyasi said...

merhaba ellerinize saglık çok güzell

ayselce said...

Kurabiyeler ne böyle,

süslü püslü :))

cok hos olmuslar, ellerine saglik :))

selamlar, aysel

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL said...

NAŞİDECİM HİÇDE ACEMİCE DURMUYOR AMA KURABİYELERİN... GÖRÜMCENE MUTLULUKLAR DİLİYORUM... SANADA ELLERİNE SAĞLIK DİYORUM...İYİ YOLCULUKLAR SEVGİLER...

balgibi25 said...

canım inanki harika olmuşlar..ellerine sağlıkkk..nişanınızda hayırlı olsun..sevgilerr..iyi yolculuklar

Melek* said...

oy oy oy ne güzeller görümceene Allah tamamına erdirin dilekleri

ilker'in mutfağı said...

hayatım nefis.hiçte acemice falan değil valla.bayıldım.hayırlısıyla gider gelirsiniz inşallah.bekliyoruz canım.sevgiler.

eyvahhyemekyandiocakbatti said...

kurabiyeler harika olmuş ellerine sağlık şekercim...sevgilerimle

sofraozlemi said...

kusurA Bakma cnm ben bu güsellikleri görünce ilk önce bi çığlık atarım:)
harika olmuşlar ben çok beğendim cnm..ellerin kolların dert görmesin..görümceciğininde nişanı hayırlı uğurlu olsun.
öpüyorum sevgilerimle.

sevimin sayfasi said...

nisan kurabiyeler süper olmus
65 kurabiyeden sonra artik sana usta diye biliriz dimi???
bayildim
ellerine saglik

Feyza Fidan said...

Bayıldım bu kurabiyelere..Valla 2-3tane iyide 65 tanesini yapmaya sabır lazım:))Hepiciği birbirinden güzel olmuşş..
Allah bir ömür mutlu etsin görümcenii.
Sevgiler..

ab-ı hayat said...

Çok ince bir düşünce,ne güzel süpriz olur.

Ellerine sağlık,çok şık görünüyorlar.


sevgiler...

defne-yapragi said...

Sevgili Salihacim
kurabiyelerin harika görünüyor canim ellerine saglik.

Sevgiyle kal Emine

Aynur said...

tadi süperdi.sakin yogurtla yapayim deme cöpü boylar::)) yani bu arkadasimin tecrübesi ben böle biseye zaten kalkismazdim:)yogurt olsa bile süzme olcakmis bayaa sert krem peynir kivaminda bi yogurt heralde.onu bulana kadar labne daha kolay:))

öpüldünnn seker

www.aynurdantarifler.blogspot.com

ayselce said...

Selamlar Naside,

evet haklisin Cocuklar icin iyi bir yöntem, hem o balik burgerleri yigenlerim icin yaptim inan bayildilar :)

ikiser tane yediler ve doydular yanina firinda patates ohh ohh :))

iyi bir hafta dilerim sana,

sevgiyle kal, aysel

İşitme Kaybı said...

ooo benim memleketimden gelin mi aldınızz,cok sevindim..sonsuz mutluluklar diliyorum...kurabiye konusunda aynı yoldayız :)