Thursday, September 20, 2007

FIRINDA KAŞARLI TAVUKLU MANTAR

Aslında bu konuda çok karmaşık tarifler var ama ben hem evdeki haşladığım tavuklar değerlensin hemde basit ama lezzetli bir yemek olsun istediğim için kafama göre bu tarifi uydurdum. Ama biz çok beğendik. Yanınada tereyağlı makarna ve buz gibi vişne suyu ile bizim için ideal bir akşam menüsü oldu.
MALZEMELER:
3-4 adet haşlanmış didilmiş tavuk baget
1 adet kuru soğan
Yarım kilo mantar
2 kaşık tereyağ
Rendelenmiş kaşar peyniri
YAPILIŞI:
Kuru soğanı piyazlık doğrayıp tereyağı ile yumuşayana kadar kavurun. İyice temizleyip büyük parçalar halinde doğradığınız mantarları ekleyip iyice kavurun. Ocağın altını kısmayın ve mantarlar pişmeden tuz eklemeyin. O zaman mantarlar suyunu salıyor ve lezzetli olmuyor. İyice kavurduktan sonra tavuk etlerinide ekleyip soteleyin. İstediğiniz baharatları ekleyip borcama boşaltın. Üstüne rendelediğiniz kaşar peynirini serpip fırında üstü kızarana kadar pişirin.
AFİYET OLSUN!!!!!!!!!!!!!!
Resim için kusura bakmayın aceleden tek kare çekmiştim. Dilimli halini çekmeye fırsatım olmadı. Mecburen bu resmi koydum:(((

No comments: