Tuesday, June 10, 2008

HİNDİSTAN CEVİZLİ KARTOPU

Portakal ağacının ünlüüü hindistan cevizli kartopları. Çok uzun zamandır denemek istiyordum günüme nasip oldu. Gerçekten güzel bir tarif. Herkes çok begendi bütün gece tarif verdim:)) Yanlız tarifte toz şeker kullanılmış ama şeker erimediği için yerken çıtır çıtır hissediliyor. O yüzden bir daha denediğimde pudra şekeri yada robotta çektiğim toz şekeri kullanmayı düşünüyorum. Sonucunu yazarım bakalım formunda bir değişiklik olacak mı:))
MALZEMELER:
3-4 su bardağı hindistan cevizi
1 su bardağı süt tozu
1 kutu süt kreması
3/4 su bardağı tozşeker
YAPILIŞI:
Bütün malzemeleri iyice karıştırın. Biraz sertleşmesi için buzdolabında bekletin. Çıkarıp küçük toplar yapın ve hindistan cevizine bulayın. Servis zamanına kadar buzdolabında muhafaza edin.
NOT: Ben bu ölçülerin yarısını kullandım ve 12 kişiye yetecek kadar top çıktı.
AFİYET OLSUN!!!!!!!!!!!!

25 comments:

Aybike Ceylan said...

Harika birsey olmus, ellerine saglik. Cok ama cok begendim...

Sevgiler

Anonymous said...

Canim ellerine saglik cok guzel gorunuyorlar,ben denedim bu tarifi cok lezzetli oluyor.

Özlem Avcı-mutfaktayimm said...

mmmmmmm ne güsssell olmuş bunlar beyass beyass ellerine sağlık hindistan cevizli olan herşeye bayılırım zaten ellerine sağlık tatlım.

Sevgiler...

SOFRAOZLEMİ said...

ben yaptığımda pudraşekeri ile denemiştim..gayet güzel olmuştu..aslında insanın ağzına toz şekeri gelmeside hoş olur sanırım..nefis bir tatlı ben çok beğenmiştim.ellerine sağlık canım.tarif almakta haklı misafirlerin.

sevgilerimle

anneminkizıyim said...

Hiiiim nefis görünüyor,
canim bende bayilirim, hindistan cevizli kurabiyeler, sevgiler....

Anonymous said...

Cok nefis görünüyorlar, ellerine saglik canim. Sevgiler.

keskinli said...

selam
canim bende cok severim ve yaparim enfes oluyor gercekten ellerine saglik sevgiler

Feyza Fidan said...

Naşidecim tam kartopu olmuş bunlar, çok güzel görünüyorlar, bayıldımm:)
Ellerine sağlık,
Sevgiler...

SOFRAM said...

Canım harika bir görüntü, çok güzel olmuş, tam da adına uygun, ellerine sağlık güzelim, sevgilerimle...

Bizim Evin Mutfağı-Aysel said...

Gerçekten görüntü tam kartopu havasında...

Ellerine sağlık... Sevgiyle...

NiNo said...

nefis gorunuyor canim ellerine saglik

rümeysaninrüyasi said...

ellerine sağlık canımcım hayırlı cumalar

Gönül said...

canikom ellerine sağlık pekg üzel olmuş...bende misafirlerime yapıyorum pek beğeniliyor....ama tarif vermiyorum sitemden alırsınız diorum ne fenayım dimi:))))öpüyorum sevgilerimle

Sevil Şahin said...

CNM ELLERİNE SAGLIK YANLIZ BİR SEY SORACAGIM BİR KUTU SÜT TOZUNDAN KASTIN NEDİR NE KADAR YANİKAÇ GR YADA BARDAK BU BANA YORUM YAZARMISIN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM GUZEL GUNLER SENLE OLSUN

zarpandit said...

ay ya h.cevizine bayılırım cok gusel tarif canım ya bayıldım denemeliyim:) ve hemen yayınlayıp herkesi bu tarifin ustasına gondermeliyim:)

capankizimutfakta said...

selam, bu tarifi bende denedim. hem kendim cok begendim hemde tadanlar cok begendi. ancak ben seker konusunda sizin yasadiginizi yasamadim. ellerinize saglik...

HÜLYA said...

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 25
strong>http://porselendemlik.blogcu.com/ ,
http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.

Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler…

MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,

9 Haziran 2008 (pazartesi) -29 Haziran 2008 (pazar) tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 25 Ev Sahibeliğini http://buramburam.blogspot.com/ Yani ben :) yapacağım…

Siz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum.
Etkinliğimize ve Tarif defterlerimize birbirinden leziz tatlar kazandırmak için birbirimizi daha iyi tanımak ve yeni yeni dostlar edinmek için sizleri etkinliğimize bekliyorum canlarım. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.

Tariflerinizi hazırladığınızda “Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 25” Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarak bildirmenizi rica ediyorum.

En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım.ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER

sarımutfak-hande said...

cnm nefis görünüyorlar ellerine sağlık
kucakdolusu sevgiler

fatosun mutfagından... said...

♥ Borçlarımızdan, ceza ve günahlarımızdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bağışlayandır, unutmayalım.. Eller semaya kalkıp, yürekler bir atınca bu gece, gözler sevinç yaşlarıyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualarınız kabul olsun!

zarpandit said...

hayırlı kandiller..(regaib)
bu kandili anlayıp yasamak dualarla gecirmek nasip etsin rabbim inşallah:)

SOFRAM said...

Canım hayırlı kandiller diliyorum, sevgilerimle...

rümeysaninrüyasi said...

Günler bize dostların güzelliği ile, geceler onların duaları ile mübarek oluyor. Umudumuz dostların hediyesi, duamız sizlerin sevgisi. Kandiliniz mübarek olsun..

Sevil Şahin said...

CANIM MRB NASILSIN İSTANBUL ÇOK SICAK YANIYOR VE BENDE TATİLE GİDİYORUM NEREYE Mİ SİDE’YE BOL BOL RESİMLER CEKİP GELECEGİM.
BEN YOKKEN SİTEMİ YALNIZ BIRAKMA OLURMU ÖNCE ALLAHA SONRA SİZLERE EMANET EDİYORUM . BİR HAFTA SONRA BOMBA GİBİ DÖNECEGİM .EN GUZEL GUNLER SENİNLE VE TÜM SEVENLERİMLE OLSUN…hayırlı cumalar
BİRDEMLİKSOHBET SEVİL http://birdemliksohbet.blogspot.com

anneminkizıyim said...

Merhabalar canim, nerelerdesin, özlettin kendini, sevgiler....

~Semra Mutfakta~ said...

çok güzel bir tarif.ellerinize sağlık.