Tuesday, April 1, 2014

KÜÇÜK OĞLUMUN DOĞUM GÜNÜ MENÜSÜ

 En son yayınımı 2012 de yaptığımı görünce hem oğlumun doğum gününü yayınlayayım hemde sizlere bir selam vereyim istedim...Bu aralar hayatım o kadar yoğun ki...Uzun uzun anlatıp kimsenin kafasını şişirmeye niyetim yok:)) Sadece burada olduğumu bilin istedim....Her ne kadar yazamasam da...
Resimler biraz kötü...Ben aceleden resim çekemeyince oğlumun çektiği resimleri kullandım. Kusura bakmayın artık...Bazı resimlerde eksik.
Menümüzde;
Peynirli buzluk böreği
Kakaolu,çikolata soslu muffinler
Patatesli yoğurtlu salata
 Kuskus salatası
 Cevizli kurabiye
 Lokumlu kurabiye
Minik tavuk köfteleri 

Portakal kabuğunda jöle 
Ispanaklı muska börek
 Patatesli dilim börek
Çikolatalı fareler vardı. Doğum günü pastasını muzlu,vanilyalı pastacı kreması ile 6 şeklinde yapmıştım ama düzgün bir resim olmadığı için yayında yok:))
En kısa sürede tarifleriyle görüşmek üzere....

6 comments:

seolara said...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
cay-makineleri.com

Sema said...

çikolatalı fareler çok hoş görünüyor.

Unknown said...

merhaba, elinize sağlık mutlu yıllar iyiki doğmuş küçük paşa :)

pastaya dair herşey burada marifetli bayanlarımızı online alışveriş sitemizden gıda ile ilgili her ürünü temin edebilirsiniz.

www.pastacilikekipmanlari.com
www.pastacilikurunleri.com

pasta malzemeleri,parti malzemeleri,silikon kek kalıpları,pasta üstü süsler,doğum günü süsleri,mutfak gereçlerine dair evinizde ailenize çocuklarınıza misafirlerinize güzel sunumlar yapabilirsiniz ucuz pasta malzemelerini sizlerin hizmetine sunduk iyi günler.

tatyemek said...

çok harika görünüyorlar ellerine sağlık

tat yemek said...

çok güzel ve harika bir blog bende bloguma beklerim

Anonymous said...

Thanks for sharing your thoughts. I really appreciate your
efforts and I will be waiting for your next write ups
thank you once again.