Monday, May 25, 2009

KAYNANA BOĞAN KURABİYE:)))

Şimdi diyeceksiniz ki aylarca evde yatıp böyle kötü planlar mı yaptın :)) Yok çok şükür öyle bir çabam. Zaten herkesin bildiği nişastalı kurabiye ama bu ad çok yakıştığı için böyle yayınlamak istedim. Nişastayı sevenler için güzel bir lezzet. Ama servis ederken yanında içecek birşey ikram etmeyi unutmayın yoksa adına layık bir kurabiye oluverir:))
Tarif tarif defterinden Hülyalı adlı üyeye ait. Kendisine teşekkür ediyorum.
MALZEMELER:
400 gr mısır nişastası
1 su bardağı un
1 su bardağı pudra şekeri
1 paket vanilya
2 yumurta
250 gr tereyağ yada margarin(eritilmiş)
YAPILIŞI:
Bütün malzemeleri ekleyip ele yapışmayacak şekilde hamur yoğurun. İstediğiniz gibi şekil verip yağlı kağıt serdiğiniz fırın tepsisine dizin. Önceden ısıtılmış 150 derecelik fırında 30-35 dakika ya da fırınınızın özelliğine göre kontrol ederek beyaz kalacak şekilde pişirin.
AFİYET OLSUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17 comments:

PAPATYA PRENSES said...

:)) Bu ismi ilk kez bir arkadaşımda duymuştum çok hoşuma gitmişti:)

çok severim bu kurabiyeleri,ellerine sağlık canım..

yildiz said...

Elimizde delil var,ne planlarla döndügün ortada.....Neyse ben cayimla geleyimde akibetimi bileyim.
Sevgiyle ve dsoatca kal..

Pembe Tatlar said...

Kırk yl düşünsem aklıama gelmezdiii:)
Ama kurabişler nefis gözüküyor bir tane aldım :))

inşlh boğulmam:))))

Unknown said...

Canım hoşgeldin tekrar blog dünyasına. Tarif Defterindeki Hülyalı benim :) Tarifimi denediğine çok sevindim. Sevgiler..

Hülya

SOFRAM said...

Canım kurabiye ne kadar güzel görünüyor. Çok nefis oluyor nişastalı kurabiyeler, çok ta severim. Ellerine sağlık güzelim. İsmide çok hoşmuş doğrusu:))
Sevgilerimle...

HÜLYA said...

aman kaynanalar duymasın anında gelin boğan kurabiye icat ederler valla...:))hehehee

ellerine sağlık canım

Disalce said...

hahhaa...yanına içecek mutlaka koyalım o zaman denersek inşallah..

güzel bi tarif..ellerine sağlık...

anneminkizıyim said...

Selamlar canim, hos geldin sefa getirdin. Kurabiyende adi kadar ilginc. Inan kaynanam duymasin yemez elimden bir birsey. hehe.
Blogum bir yanlisliga kurban gitti kapatildi, ama hep yazistim bir yanlislik oldu ben kötü icerikli bir yazi eklemedim diye, nihayet, incelediler ve temiz cikti deyip actilar. Ama bana olmaz dememli, bloglari kopyalamali, veya yazilari baska dosyada daha evel hazirlayip bloga eklemeli. Insallah böyle hata kimsenin basina gelmez. sevgiler....

Feyza Fidan said...

Bayıldım bu isme Naşidecim, hafta sonu yapıp kayınvalideme götüreyim :))) Yok valla şaka, pek severiz kayınvalidemle birbirimizi..
Canımcım ellerine sağlık, oğluşunla seni çok öpüyorum..
Sevgiler...

Aybike Ceylan said...

Cok alemsin, cok guldum. Iyi bir kurabiye tarifi:))

Sevgilerimi gonderiyor, guzel bir hafta sonu diliyorum.

Yaren said...

Ismi cok enteresan ve de tehlikeli,mesaj icerikli:))Bu kurabiye ile duygularini konusmadan da ifade edebilirsin.Eminim böyle tariflere ihtiyaci olanlarda vardir:)))Ellerine saglik Nasidecim cok lezzetli görünüyor,sanada afiyet seker olsun.Sevgiyle kal:)

keskinli said...

bende tamn diyecektim kiz
ne ara bogdun kayinvalideni diye:))
ENFES GÖRÜNÜYOR ellerine saglik sevgiler

sarımutfak-hande said...

ayy alemsin naşidecim çok güldüm ya kurabiye güzel ismide ayrı güzel yani
ellerine sağlık cnm

SOFRAM said...

Canım hayırlı kandiller diliyorum, sevgilerimle...

rümeysaninrüyasi said...

Sofranız afiyetli, paranız bereketli, kararlarınız isabetli, yuvanız muhabbetli, kalbiniz merhametli, bedeniniz sıhhatli, dualarınız kabul olsun, kandiliniz kutlu olsun.

İlker Ergin said...

Yok şekerim,ben kaynanama içeceksiz ikram edeceğim:)))Ellerine sağlık.Harika görünüyor.Sevgiler...

anneminkizıyim said...

Merhabalar canim, YAKINLIK NE MEKANDA NE ZAMANDADIR. SADECE ELLER YUKARI KALKTIGINDA AKLINA GELENLER YAKIN OLDUKLARINDIR. KANDILINIZ MUBAREK OLSUN.