Monday, August 9, 2010

GERİ DÖNDÜM!!!!!!!!!!

Ne kadar uzun zaman olmuş. Şimdi özlediğimi anlıyorum şu satırları yazarken. İyiki kapatmamışım blogumu diyorum için için:)) Bir ara yoğunluktan yazamadım. Galiba iki çocukla uğraşıp bir de çalışmak ağır geldi bana....Daha sonrasında çöken pc ye format atarken yanlışlıkla D ye de format atınca gitti bütün resimlerim. İnternetten programlar indirip tarattım inanamazsınız ama 14.000 küsür resim buldu. Her resimden onlarca :)) Günler sürdü ayıklama işleri...Tabi bütün bunlar benim acemiliğimden oldu büyük olasılıkla ama...İşte bu zamanlarda yayınlanmayı bekleyen resimlerimi bulamadığımı zannedip vazgeçtim yazmaktan. Sözde vazgeçiyorum ama ne yapsam resmini çekip düzenlemeden de bırakmıyorum:)) Galiba kıyamıyorum bloguma .....Velhasıl kelam bloguma devam etmeye karar verdim. Eğer beni unutmadıysanız ziyaretlerinizi ve güzel yorumlarınızı bekliyorum.

9 comments:

birsence said...

ben artık ümidi kesmiştim aslında senden...daha yazmazsın diye düşünmüştüm ama döndüğüne çok sevindim..hiç unutmadım seni...hoşgeldin canım...

PAPATYA PRENSES said...

hoşgeldinnn:)

muko said...

OOOOO hoşgeldin canımm unutulmak mı olur mu öyle şeyy her zamn yaz emi sen büyük zevkle takip ediyordum seni ben tekrar hoşgeldin

nesrin said...

Iyiki döndünüz tanismis olduk. Sevgiler...

Sevil Şahin said...

canım hoşgeldin bende artık yazmıcaksın sanıyordun
tekrar seni görmek harika
sevgiler

sarımutfak-hande said...

canım benim çok özledim seni çok tekrar döndüğüne sevindim hoşgeldin aramıza
tariflerini bekliyorum
hayırlı ramazanlar diliyorum
öpüldünnnn

Unknown said...

Ben de düzenli aralıklarla girip kontrol ediyordum yazmaya başladın mı diye.. Çok sevindim döndüğüne. Senden öğreneceğim çok şey var çünkü:)

Unknown said...

Hoşgeldin canım, artık arayı fazla açma e mi?

anneminkizıyim said...

Canim hos geldin sefalar getirdin.
Hayirli Ramazanlar.
Hep ugradim blogunu aktuel görmeyince birakmissin hissine kapildim, iyiki yeniden basladin. Tüm sansizliklara ragmen gecmis olsun, iyiki burdasin.
Sevgiler...