Tuesday, July 15, 2008

:))))

Biliyorum çoook uzun bir ara oldu. Hergün merak eden arkadaşlarım yorumlar bırakıyor ama ben kimseye gidip teşekkür edecek hali bele kendimde bulamıyorum. Yok yok merak etmeyin hasta falan değilim:)) Sadece Atasofrası ailesi büyümeye karar verdi. Şu anda yaklaşık 10 haftalık olan bebeğimiz sadece peynir yemeyi ve uyumayı seviyor. Doğal olarak annesi de... Hormonlarımdaki değişiklikler beni sersem gibi yapıyor ve bulduğum her fırsatta uyumayı tercih ediyorum. Hatta gözümü açamıyorum denebilir:)) Pc başına oturmakta doğal olarak hayal oluyor. Bazen açıp sayfalarınıza bakıyorum ama en fazla 10 dakika ve bir yorum kadar sürüyor. O yüzden hepinizden özür diliyorum. Umarım bu süre çok uzun olmaz ve ben eski enerjimle burada olurum. Bu arada üç ay önce ne sıkıntılarla yazdığım geçici görevim bu cuma bitiyor. Farkında olmadan yeni iş arkadaşlarıma da çook alışmışım. Biraz burukluk yaşıyorum şu an. Burada çok güzel insanlarla tanıştım,çok iyi insanlarla karşılaştım. Çok güzel şeyler öğrendim. Belkide ilk defa gerçekten bir laboratuvar teknisyeni gibi çalıştım:)) Ah ahh birde şu nöbetler olmasaydı:))) Buda ne demek oluyor başlangıçta boşyere kendimi üzmüş boşyere sıkıntıya sokmuşum. Gerçekten her işte bir hayır varmış ve ön yargılı olmamak gerekiyormuş. Umarım onlarda benim kadar memnun kalmıştır. Umarım hayal kırıklığı yaratmamışımdır:)) Neyse lafı daha fazla uzatmadan yeni ve güzel tariflerle aranıza dönmeyi diliyorum. Lütfen gelip gitmiyorum diye beni unutmayın. Güzel yorumlarınızı bekliyorum......

51 comments:

PAPATYA PRENSES said...

ayyyyyyy çok sevindim:) Hayırlı ve sağlıklı bir hamilelik geçirirsin inşallah canım:)
Sevgiyle kall..

yaban mersini said...

slmm..hoşgeldin..daha iyi olmana sevindim.slmlar

SARI PAPATYALAR said...

inşallah hayırlısıyla bebeğini kucağına alırsın sağlıklı sıhhatli
onu birkez koklayınca ve küçük elleriyle ellerini tutunca herşeye deydiyini anlarsın evgiler

SOFRAM said...

Canım merhaba , hoşgeldin, güzel habere çok sevindim canım,hayırlı olsun, sağlıkla dünyaya getirmeyi nasip etsin allah,aman kendine dikkat et, ilk üç ay sonra sıkıntıların geçecektir, hem de bu üç ay çok önemlidir canım.
Canım biz senin kusuruna bakmayız, senin ziyaretine geliriz, öptüm güzelim, sevgilerimle...

sarımutfak-hande said...

cnm bu güzel habere çok sevindim hayırlı olsun tatlım.kendine ve bebişe iyi bak
öptüm kocaman kocaman seni

Aybike Ceylan said...

Hayirli ve ugurlu olsun. Cok sevindim, allahim tamamina erdirsin.
kendine cok iyi bak, sevgiler.

anneminkizıyim said...

Merhabalar canim, ooo masallah neler duyuyorum, Allah hayirli ugurlu etsin yeni insini ve aile olusunuzun müjdesi de harika, bebeisiniz hayirlisi ile dünyaya gelsin ve büyüteseniz insallah. Gercekten ben seni cok merak ettim, neden bir yorum bir selam yazmiyor arkadasim diye, insallah yeni ve güzel paylasimlarda görüsmek üzere, sevgiler...

Bir Dilim Düş said...

Canım benim sen bebişe ve kendine iyi bak ara sıra da böyle haber ver yeter bize.

Sevgiler,
Evren

ÇALIŞAN ANNE OLMAK said...

hayırlı uğurlu olsun bebeğiniz. Sağlıkla kucağınıza almanızı diliyorum. iki çocuk demek daha bir aile daha bir sımsıkı bağlanmak demek. allah isteyen herkese nasip etsin. zorda olsa çok ama çok güzel. hatta ben niyeti bozdum 3.cüyü bile düşünüyorum :)

Anonymous said...

merhaba arkadaşım blocudaki yaprak dökümü o kadar fazlaki tüm arkadaşlarımz neredyse blogspota geçtiler,hal böle olunca da fazla ziyaret edeemz olduk,10 aylık bebişini ALLAH analı babalı büyütmeyi nasip eder inşallah,canım aşağıdaki fotolardaki oğluşunda Maşallah pek tatlı gelinini de tam bulmuşsun canım ne diyeyim,gelin pek şanslı kaynana yemek yapsın o yesin oh :)ellerine sağlık arkadaşım son ziyaretimden bu yana tüm yemeklerin de çok lezzetli görünüyor

rümeysaninrüyasi said...

Gecenin güzel yüzü yüregine dokunsun, seytan senden uzakta, melekler basucunda olsun, günes öyle bir geceye dogsun ki dualarin kabul kandilin mubarek olsun.

anneminkizıyim said...

Mevla çekirdeğe orman gizlemiş, yılanın zehrine derman gizlemiş, tahıl tanesine harman gizlemiş, mübarek gecelere cennet gizlemiş, hayırlı kandiller.

capankizimutfakta said...

PORSELEN DEMLİK yepyeni bir etkinlik ile karşınızda…
YÖRESEL LEZZETLER ETKİNLİĞİ-4 PİLAVLAR

http://porselendemlik.blogcu.com
http://selmahlc.blogcu.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
http://yoresellezzetler.bloggum.com tarafından hazırlanmıştır

etkinliğimizin yeni sahibesi www.capankizimutfakta.blogspot.com olarak 10/8/2008 ile 01/09/2008 tarihleri arasında 20 gün boyunca ben yapacağım konumuz:PİLAVLAR

anadolunun zengin sofrasını evlerimize sunmak,bizi biz yapan değerlerimizin hünerli ellerle bütünleştiği yemeklerimizin tarih kokan hikayelerini sunmak ve bu lezzetleri siz değerli dostlarımızla paylaşmak…
sizde bu lezzet dolu maceraya davetlisiniz…
eğer sizlerinde sofralarında yer bulan kendi yörenize ait bir tarifiniz var ise tarifinizi bize ulaştırabilir böylece bir yerlerde kalmış lezzetleri tüm dostlarınızla hem paylaşmış olacak hem de yörenizin kültür ve değerlerini tanıtmış olacaksınız
yapmanız gereken şey;
hazırladığınız yöresel yemeğinizi ismi ,yöre adı ,tarifi ve birkaç aşama ile çektiğiniz fotoğraf ile bloğunuzda yada sitenizde yayınlayıp daha sonra ev sahibine yorum ya da e-posta ile haber vermek
örnek:
isim:perde pilavı
yöre adı:siirt
buraya ise tarifimizin resmi ile beraber detaylı anlatımı gelecek şekilde…
iletişim:kadininmutfagi@hotmail.com ya da www.kadininmutfagi.blogcu.com
unutmayın tarifler sadece tarihi yöresel tarifler olmalıdır

pelince said...

Bebeğini sağlıcakla kucağına almanı dilerim...Tebrik ediyorum...

Sevgiler..

Sevil Şahin said...

ÖNCELİKLE SENİ TEBRİK EDERİM TATLIM RABBİM TAMAMINI ERDİRİR İNŞ. EN KISA ZAMANDA TEKRAR ARAMIZA DÖNMENİ TEMENNİ EDİYORUM ALLAHA EMANET OL TATLIM .....................
SEVGİLİ ARKADAŞIM ;GECEN SENE SEVGİLİ NASİBİM ARKADAŞIMIZIN BAŞLATTIĞI “İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2” Nİ BU SENEDE DEVAM ETTİYORUZ
1-7 EYLÜL TARİHLERİNDE http://birdemliksohbet.blogspot.com 8-14 EYLÜL TARİHLERİNDE SEVGİLİ SELMA ABLAM (http://selmahlc.blogcu.com ) ADRESİNDE VE KALAN 15 GÜNLÜK DİLİMDE İSE SEVGİLİ NASİBİM ABLAM (http://porselendemlik.com ) ADRESİNDE YAPILACAKTIR KATILIMIZI BEKLİYORUM HAYIRLI BİR RAMAZAN GECİRMENİZ DİLEGİYLE …BİRDEMLİKSOHBET SEVİL
……………………………………………………………………………………………………………
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;14.08.2008--14.09.2008 Tarihleri arasında EN GUZEL PASTA 2 YARIŞMAMIZ VAR http://birdemliksohbet.blogspot.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL PASTA TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "EN GUZEL PASTA YARIŞMASI 2" BAŞLIĞINI YAZARAK BANA MAİL ATMANIZI (birdemliksohbet@hotmail.com) VE 16 ,09,2008 TARİHİNDE SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI RİCA EDİYORUM.BU YARIŞMADA BİRİNCİ OLAN ARKADAŞIMIZ 6-19 EKİM TARİHLERİNDE PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNDE YANİ 27. Cİ EV SAHİBESİ OLARAK SEZONU AÇACAKTIR. SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL

Rakunt ideas said...

Ne güzel bir haber çok sevindim.Allah sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin.Güzel haberlerlerinizi bekliyoruz.

sevimin sayfasi said...

Bugün ellerini semaya gönlünü Mevlaya aç, bugün günahlardan olabildiğince kaç, bugün en gizli incilerini onun için saç çünkü bugün kandil, kandilin mübarek olsun.

sevimin sayfasi

Anonymous said...

Tebrik ediyorum canim benim. Allah tamamina erdirsin, saglikli, hayirli bir evlat versin insallah.
Hayirli kandiller canim.

NiNo said...

canim hayirli ve de ugurlu olsun insaallah saglikla al kucagina biz bekleriz :)

SOFRAM said...

Canım nasılsın, inşallah herşey yolundadır.
Hayırlı ramazanlar diliyorum, sevgilerimle...

SOFRAOZLEMİ said...

uzun süredir ortalarda yoktum tabii..daha yeni duydum bu mutlu haberi..tebrik ederim cnm çok sevindim..allahım bi avazda snei kurtarsın inşallah..

hayırlı ramazanlar dilerim cnm
sevgiler

anneminkizıyim said...

Merhabalar hayirli ramazanlar canim, tr den döndüm ve arkadaslarimi ziyarete koyuldum, ama sen hala yoksun ortalikta. Hamilelik nasil gidiyor, insallah iyi ve rahatsindir. Allaha emanet ol, görüsmek üzere, sevgiler....

İlker Ergin said...

Canım nerdesin umarım iyisindir...Hadi çık ortaya.Sevgiler...

Aynur said...

kizzz nasideeeeeeee noldu sana benim yoklugumda ayyy bende tek ben yokum saniyordum sende yokmussun baksana ay neler oluyo benden habersiz ::)) inanmiyorummmmmmm .::))

Bizim Evin Mutfağı-Aysel said...

Umarım hamilelik seni fazla yormuyordur... Kendine dikkat et... Sağlıkla bebeğini kucağına alman dileğiyle...

Sevgiler...

Anonymous said...

Selam.
Ben Ilknur,
Yeni arkadasliklara merhaba,
Hindistan cevizli kartoplari cok güzel görünüyor, tadida bir okadar güzeldir, hindistan cevizli olan bütün tadlari severim. Sizin sayfayi bloguma ekleyecegim,
Benim adresim: tatlipembe.blogspot.com.

keskinli said...

Kadir Gecesi dileklerimizi, isteklerimizi Allah�a arz etmek için de değerli bir fırsattır. Kadir Gecesi, Allah�ın rahmet ve bağışlanmasının sağanak halinde yeryüzüne indiği, dileyen her müminin armağanlara gark ettiği bir gecedir. Hepimize hayırlı olsun..

Aynur said...

ALLAHIN REHMETİ VE BEREKETİ ÜZERİNİZE OLSUN KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN

Hayirli Cumalar

Selamlar

www.aynurdantarifler.blogspot.com

Anonymous said...

Kandiliniz mübarek olsun.
Ellerin semaya, dillerin duaya, gönüllerin mevlaya yöneldiği bu mübarek geceni kutlar, hayırlara vesile olmasını dilerim. Canım hamileliğine çok sevindim umarım hala beni hatırlıyorsundur. Bebeğine ve sana allah her konuda yardımcı olsun inşallah.
Gelecek güzel günlerde görüşmek üzre. Ailenle birlikte sağlık dolu günler dilerim. Selamlar, sevgiler... Aleyna-Dilara

Anonymous said...

Bebeğin hayırlı ve uğurlu olsun canım ben de yaeniyim aranız da beklerim

Aybike Ceylan said...

Bayramini kutluyor, daha nice saglikli ve guzel bayramlar diliyorum.

Sevgilerimi gonderiyorum.

NiNo said...

Cocukken hersey ne kadar guzeldi yada bizler cocuklugun verdigi saflikla herseyi temiz gorurduk. Arefe gunu yapilan temizlikler, baldan tatli tatlilarin hazirlanisi, kacamak bir iki lokma. Bayram oncesi cikilan alisverisler, alinan birbirinden guzel elbiseler, ayakkabilar. Kizsaniz elbisenin cantasi, sapkasi olacak. Erkekseniz cepsiz olmaz pantalon, para toplanicak. Hic unutmam bir komsumuz vardi Allah rahmet eylesin, o teyze hic bir bayram geri cevirmedi bizi. Bayram oncesi mis gibi kokan, yepyeni mendiller alir, arasinada para koyardi. Koskocaman lojman, 11 kat, her katta 6 daire, herkes tanidik. El opmekten yorulur, topladigimiz harcliklari cantamiza sigdiramazdik. O zaman insanlarin elimi boldu, simdi ne oldu hala anlamis degilim. Insanlar birakin para vermeyi, seker ikram etmeyi, kapiyi acmiyorlar. Guzel olan geleneklerimizi ne cabuk yitiriyoruz. Hic bir bayram eksik etmedi ailemiz bizden yeni giysileri, ayakkabilari, harcligi, hediyeyi. Biz sansli cocuklardik. Simdi oyle cok yalniz cocuk var ki!! Bayram vesile olsun, unutmayalim adetlerimizi. Ziyaret edelim yaslilarimizi, yalnizlarimizi. Oh bir hafta tatil deyip, nereye kacacagimizi bilmemezlik etmeyelim, bizde yaslanicaz bir gun, gozum kapida, kulagimiz zilde yavrularimizi bekliyecegiz. Bir tatli dil, bir guleryuz, cok gormeyelim, cok gormesinler bizede. Buralar cok sessiz, ne gelen var ne giden. Yapilan tatlilari birbirimize ikram ediyoruz ancak. Ne ana var yanimizda, ne akraba, ne baba ocagi var burda, ne kardes muhabbeti. Gurbetin acisini ceken bilir ancak, bos konusmaya ne hacet. Annem, babam, kardesim, guzel ninem ananem, tum akrabalarim, dostlarim, ben yine bu bayramda burdayim. Bu bayramda yalnizim. Siz birlikte olusunuzun kiymetini bilin. Az kaldi ramazan yaza gelecek, bende 8 senedir ozledigim o bayrami yasayacagim yaninizda insaallah. Ama siz bunun kiymetini bilin, kaybedince bulunmuyor cunku. Bu bayram diliyorum tum minik kiz cocuklarinin firfirli elbiseleri, kirmizi rugan ayakkabilari olsun. Tum erkek cocuklarinin papyonlu minik takimlari, gicir gicir ayakkabilari olsun. Yaslilar yalniz kalmasin bu bayram, oksuzun yetimin basi oksansin. Olmusler unutulmasin, hastalar ziyaret edilsin bu bayram. Bu bayram bayram gibi bir bayram olsun diliyorum...

muko said...

ayy çok güzel bir haber bu tebrik ederim sağlıkla kucağına alırsın inş..

sevgileirmle..

Anonymous said...

naşideciğim, ne güzel bir haber bu :)))

Tebrik ederim.

sıcacık sevgiler.

Feyza Fidan said...

Naşide'cim harika bir haber bu, çooook sevindim..Allah'ım hayırlısıyla sağ salim kucağına almayı nasip etsin bebişini..
Sevgiler..

Bizim Evin Mutfağı-Aysel said...

Canımmm doğum yaklaştımı ne durumdasın... Kendine dikkat et...

Büyüyen ailenle mutlu sağlıklı nice bayramlara...

SOFRAM said...

Canım çok teşekkürler, senin de geçmiş bayramın kutlu olsun, kendine dikkat et, öptüm canım, sevgiler...

ebruakin said...

Hayırlı olsun şekercim.
Dilerim herşey yolunda gidiyordur, sağlıkla kucağına alırsın bebişini inşallah.
Öptüm kocaman.
Sevgiler...

~Semra Mutfakta~ said...

CNM HAYIRLI OLSUN.ALLAH SAĞLIKLI BİR ŞEKİLDE KOLLARINA ALMAYI NASİP ETSİN.BAHENEN ÇOK MAKBUL CNM.SEN BEBEİŞİNİN DEDİKLERİNİ YAP ŞİMDİLİK.BİZ BURADA NEFİS TARİFLERİNİ BİRAZ DAHA BEKLERİZ.ÖPÜLDÜN..

pelince said...

Eşini ve seni tebrik ediyorum..Allah sağlıkla kucağına almanı nasip etsin...

Sevgiler..

Anonymous said...

Naşidem senin de geçmiş bayramın kutlu olsun bebeğinle ailenle hep sağlıklı huzurlu ol inşallah canım

Baharcicegi said...

Canim tebrik ederim,dünyanin en güzel duygusudur annelik insallah bebegini kucagina aldiginda misler gibi kokan minicik gözlerle sana bakinca daha iyi anlarsin,hayirli saglikli hamileleik dönemi gecirmeni dilerim.
sevgiler

Naile said...

Hayırlı olsun Naşide, çok sevindim Allah analı babalı büyütsün.

Disalce said...

canım çok sevindim bu habere bak....hayırlı uğurlu olsun...eh biraz hormanlar rahatsız eder ama sonuca bak sen..herşey gönlünce olsun....

lezzetsofram said...

Meehaba Naşidecim, tebrik ederim çok güzel bir duygu 2. bebeğe hamile kalmak.Daha tecrübeli oluyor insan, umarım sorunsuz bir hamilelik yaşarsın.Okuyunca mesaj bırakmadan gidemedim canım.
Sevgilerimle
Emel
asevi.blogcu.com

anneminkizıyim said...

Merhabalar canim, insallah iyi ve rahatsindir sevgiler...

keskinli said...

canim günaydin hayirli cumalar sevgiler

Ferkay said...

Naşide cim bebişe çok sevindim. Sağlıklı bir hamilelik dilerim.
Zararı yok sen pc başına oturma canım. Bebişe iyi bak. Öptüm.

Anonymous said...

ee bebişin kız mı olacak erkek mi ne zaman iyiyim diye yazacaksın bize çooook özlettin kendini

nurdan said...

hamileliğinizin güzel geçmesini dilerim.hayırlı olsun..linkinizi bloguma ekledim.bana da buyrun sevgilerimle

Gönül said...

hayatım yaaa arasıra kendinden haber ver bari...ben geldimde sende gel....bebişimize çok iyi bak teyzeleri dört gözle bekliyor onu haberi olsun:))) sevgilerimle öpüyorum